torsdag 15 november 2012

Hur gör de?

Hur gör de egentligen? Alla de där bloggskribenterna som så obehindrat knäpper bilder på sin dagens outfit i spegeln (obs, fortfarande inget jag tänker börja med). Så obehindrat de får det att se ut att hålla sin systemkamera samtidigt som de bländar med sitt signaturleende. Jag var ju naturligtvis tvungen att testa det själv, men... Alltså jag vet inte om det är för att jag knappt når upp till spegeln eller om jag bara är allmänt obegåvad på att ta bilder på mig själv, men jag menar - det går ju inte!
15nov
Vet inte riktigt varför jag fick för mig att försöka mig på det här. Gissar att jag försöker visa upp mina nyinskaffade öronhängen (ja, jag vet att det inte heter så, men jag tänker fortsätta säga det ändå!) men som ni ser går det så där. Har fortfarande ganska bra pokerface dock.


20121115-IMG_3845
Arrrgh! Jag blir galen och losar mitt pokerface men försöker fortfarande se glad ut. Resultat = crazy lady! Hoppas verkligen inte att det senare ska bli mitt 'signaturleende'.




Translation: I tried to snap one of those typical blogg pitures in my mirror. But, it's f-ing impossible to get it right. Arrgh, I will not try this again. Or maybe I should buy myself a mirror that I doesn't force me to stand tiptoe in order to get a glimpse of my reflection... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar