torsdag 25 oktober 2012

Las Vegas tips?

Den 18 november åker vi till Las Vegas för att pröva lyckan med tärningarna. 10 000 på rött. Nähä, inte det kanske, men lite pengar ska vi nog lyckas spela bort. Kristoffer har varit där innan och är superpepp men jag har aldrig ens varit intresserad av att åka dit. Förrän nu. Därför tänkte jag kolla om det är någon mer där ute i cyberspace som har lust att dela med sig av sina erfarenheter kring denna fantastiska och märkliga stad (och gärna Grand Canyon och området i de krokarna också). Vi har kittat upp oss med guideböcker men det är ju trots allt oftast de personliga erfarenheterna som väger tyngst. Så där frågar jag er, kära vänner: Vilket hotel ska man bo på? Vad får man för allt i världen inte missa att besöka när man är där? Vilket är bästa spelet? Bästa drinken? Bästa matstället? Vad ska vi ha på oss? You name it!
20121024-IMG_3342

Translation: Preparing for our holiday in the southwest. I need lots and lots of tips and ideas of what to do, eat and where to live in Las Vegas (and around). If you have anything to share, please let me know!

4 kommentarer:

  1. Vad kul att åka till Las Vegas! Nu var det längesedan jag var där, exakt 10 år sedan faktiskt, och jag var dessutom där med mina föräldrar. Men vi bodde iallafall på pyramid hotellet.. himla häftigt! Sedan måste man ju såklart gå på någon rolig show. Finns ju hur mkt som helst att göra. När vi besökte Grand Canyon vet jag att vi sov över i närheten för att hinna ut och se soluppgången.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja, det blir spännande :)
      Har du några bra tips, du som reser så mycket? /Lina

      Radera